Vaknade mitt i natten av att hela jag var täckt av blod!! Så himla sjukt. Lutade huvudet bakåt och fick en kallsup av blod, insåg att det bara var näsblod. Man är ju inte den snabbaste på att koppla mitt i natten. Stackars Markus blir väckt var och varannan natt nu för att jag blöder näsblod eller har drömt någon otäck förlossningsdröm och är rädd. Alltid så fin och håller min hand tills jag somnar om, vad klockan än är. Världens finaste kille<3

Är på väg till mitt åttonde sista (kan man säga så?) pass på jobbet! Börjar bli tungt att gå då hon pressar ner på min kissblåsa när jag går, haha. Rätt obehagligt faktiskt. Tyckte först att det kändes för tidigt att gå en månad innan BF, men har insett att jag inte hade orkat med att jobba ståendes länge till. Hade jag haft ett stillasittande jobb hade jag nog jobbat hela vågen in i mål! Är ju väldigt pigg i övrigt. Viktigt att lyssna på kroppen<3

Kommentera

Publiceras ej