Här ligger vi i soffan efter att ha vräkt i oss julmat. Första kvällen som vi kollar på tv på typ två veckor (!!). Har börjat fundera så mycket på senaste, det är bara 65 dagar till BF, skulle till och med kunna vara mindre. Tanken på att det bara är Markus och jag i 65 dagar till skrämmer mig lite. Det är inte alls lång tid, sen är vi tre för all framtid. Räcker vi verkligen åt en till? Det känns på ett sätt inte så. Tänk om vi inte kommer att vara lyckliga? Jag vet ju innerst inne att vi kommer vara lyckligast i världen såklart!! Men vet att det kommer vara tufft med vakna nätter och allt vad en bebis innebär, så tanken finns där ändå. Jag tror att kroppen håller på att förbereda inför vad som komma skall. Vänder mig mer och mer inåt, som att jag håller på att förbereda mig rent mentalt. Mycket tankar ikväll.

Kommentera

Publiceras ej