Har haft ett par riktigt tuffa dagar här på senaste med mycket jobb och ont. Igår kväll var vi nära att ringa in och höra med dom på förlossningen då jag hade jätteont i bebismagen/ryggen och smärtsamma sammandragningar. Gick och la mig vid halv nio och sov i 12h. Välbehövligt! 
 
Dagen idag började med ett besök hos barnmorskan. Alltid lika mysigt att vara där, hon är så himla gullig! Bebis huvud har gått från att ligga rörligt till att vara ruckbart, vilket var som ett kvitto på att jag har känt att hon tryckt på med huvudet neråt här på senaste. Bra! Nu kan jag typ helt släppa min oro för att hon ska ligga med rumpan ner, haha. Nu om en halvtimme ska vi åka på läkarbesök med Markus ben. Trots nästan ett år av rehab kan han inte springa stackarn. Hoppas att vi får bra hjälp nu..känns verkligen som att man måste bråka till sig hjälp. Önskar er alla en fin dag så hörs vi sen<3
 

Kommentera

Publiceras ej