Alltså titta vad fin vår gran blev!! Har på riktigt suttit i en timme och knutit röda rosetter för hand, haha.

Dagen började med ett besök hos min BM. Det gick så bra för lillan har vänt sig med huvudet neråt!! Känns så OTROLIGT skönt då jag verkligen gått och oroat mig över att hon legat med rumpan ner i flera veckor. Min livmoder (SF-mått) har vuxit 4cm på 3v, så nu slår den i revbenen. Det är sjukt att den ska växa 5-10 cm till. Vart ska allt ta vägen? Det tar ju redan stopp, haha. Har inte gått upp något sedan sist trots att bebis vuxit på bra, jättemärkligt. Ligger stadigt på +10kg med 8v kvar till bf.

Efter besöket köpte (okej jag fick den gratis) jag med mig en chai latte och tog en sväng ensam på stan. Det var så skönt att få strosa omkring utan att någon gnäller om hur många butiker jag vill gå in i, haha. Fick med mig två julklappar till M som nu pryder vår minigran. Riktigt bra dag faktiskt!

1 kommentarer

seo content writing

21 Sep 2021 01:39

I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you
did, the internet will be a lot more useful than ever
before.

Kommentera

Publiceras ej